:apie mus
------------------
:apie senbernius
:spaudoje
:folklioras
------------------
:senbernių kinas
:klausk Burzumo
:politika
:senbernių muzika
:žmogus ir sveikata
:marazmai
:senberniška ezoterika
:kelionės
------------------
:diskusijos



Pirtis Vilniaus centre
Design.Capital
Travels in Asia


:marazmai kas čia per rubrika?

Saulelis
Mes dejuojame, kad dabartinis jaunimas lengvabūdiškas, nenori nė girdėti apie dorą ir moralę, apie tvirtą šeimą. Kokios doros ir moralės galime išmokti žiūrėdami televizijos laidas, skaitydami bulvarinės spaudos leidinius? Laikraštis „Vakaro žinios“ tiesiog šlykštus spausdinamų aktų fotografijomis. Manau, kad šio leidinio redaktorius Raimundas Celencevičius tikrai negali būti doras žmogus.




Kokia auga jaunoji karta?

Mes dejuojame, kad dabartinis jaunimas lengvabūdiškas, nenori nė girdėti apie dorą ir moralę, apie tvirtą šeimą. Kokios doros ir moralės galime išmokti žiūrėdami televizijos laidas, skaitydami bulvarinės spaudos leidinius? Laikraštis „Vakaro žinios“ tiesiog šlykštus spausdinamų aktų fotografijomis. Manau, kad šio leidinio redaktorius Raimundas Celencevičius tikrai negali būti doras žmogus. Negi jūs, gerb. redaktoriau, nematote, kad Lietuvos jaunimas jau visai išsigimė? Jiems jau neįdomios knygos, turinčios vertę, jie tik kasdien naršo po internetą... Jauni žmonės juk smalsūs, viskuo domisi ir, apsaugok Dieve, kad toks šlamštas, kaip „Vakaro žinios“, nepatektų į mūsų vaikų rankas.

Ar gali būti tikrai vertingas kūrinys amoralus? Ar, vadindami moters kūną žiedu, nenusikalstame moralei? Žavėdamiesi nuogybėmis mes degraduojame. Vieniems žmonėms pornografija – didžiulė gėda, kitiems – svarbi dvasinio pasigėrėjimo priemonė. Tikrai mūsų jaunoji karta neužaugs dora, jei leisime skaityti visokį šlamštą. Ir kaip sunku tam jaunam žmogui atskirti, kas gražu, o kas kelia pasibjaurėjimą. Kai kas nuogo kūno fotografavimą lygina su simfonijos gimimu. Tačiau tokią fotografiją, kaip ir simfoniją, tinkamai supranta ne visi.

Lietuvių tauta nuo seno buvo drovi, kukli, tai kur dabar dingo tas kuklumas, jei nuogas kūnas kai kam teikia estetinį pasigėrėjimą?

Ieva S.

Akmenė
2004 "XXI amžius"

2004 m. birļæ½elio m?n. 29 d.



Komentarai 




marius 2007-06-23 06:20:34
nevarykit ant kinu! mldc kad taip dauginasi - lietuva tuoi isnyks, o kinieciu dar ilgai bus:D ir apskritai kokias cia pievas rasot... doruoliai gi mat atsirado:DD



storulia 2007-03-27 17:23:44
Jaunosios kartos puiki iliustracija tai Minedas ir tie, kurie is jo pasidare pramoga. Minedo nesmerkiu, nes jis nors nuosirdus savo kvailume... Taciau tie, kurie is jo tyciojasi/pramogauja, tai jau nesveikas visuomenes reiskinys. Ar tik taip galima pasijusti grazesniu, protingesniu, kai save lygini su "minedisku" krastutinumu? Noras geriau atrodyti, ne siekiant tobuleti, bet zeminant kita. Ne paslaptis, kad mokyklose ir tarp studentu paplites tyciojimasis, iskeliant save. Tarp kito sis reiskinys egzistuoja ir kitose salyse, taciau yra smerkiamas ir jokiu budu neskatinamas. Lietuvoje gi kiekvienas galvoja kad yra protingiausias, o kiti minedai :)... Tiesiog, kaimiskos bambos sindromas "visus isdursiu" nes esu krootas ... Ir labai gerai,kad jaunimas isvaziuoja uzsidirbti i uzsieni. Ten nors pamato, kad nera "kaimo bamba" - ausis suskliaudzia ir pargrista...



robertas 2007-03-19 00:16:52
nors man tik 20 metu bet pilnai pritariu kad zmones vis labiau degraduoj, ko gero sioje srityje labiausiai degradave kinai, ar japonai (neskiriu), jei lietuviai kreip demesi kaip jie elgias ir koks ju iskrypimo laipsnis tai ir patys po truputi tokiais paliekam. Nezinau turbut esu senu paziuru nuo gimimo, bet siaip atrodo kad jaunims tikrai nebeatskir doroves ribu, tai kas seniau atrodydavo visiskai nepriimtina, dabar jau tapo iprasta, bet sioje srityje nieko neimanoma pakeist, tokie jau tie zmones, o beto rasant kaip cia negerai ir pan tik erzina siuolaikini jaunima. Bet nemanykit kad visas jaunimas yra toks pat, kiti linke i romantika, svajones, o ne tik taip sakant "tiesiai prie reikalo". Vienu zodziu, nemeginkit pakeist, neimanoma, pries sita dalyko nera jokiu sankciju ir priemoniu, tik baisu kad nepaliktume tokie istvirke kaip tie kinai.



Noriu sexo 2007-01-20 09:22:23
Ieva, tau kuo greiciau reikia susirasti xuju, kuris tave tenkintu maziausiai savaite. Tik neuzmushk vyro kai gausi, kai paimsi, tai yra, nes imsi ziauriai su tokiu susilaikymu kaip dabar. Pas psixologa irgi nueik, tai nera bloga, tiesiog pasiteirauk, ar viskas ten sutepta galvoje ir ar sukasi irgi. Nes smazkes dafiga turi, bet varzhtu per mazhai. Tai aishku as noriu sekso. Turiu laiko- noriu sekso. Neturiu laiko- noriu sekso. Turiu seksa- noriu sekso. Neturiu sekso- noriu sekso. Turiu biblija- noriu sekso. Neturiu biblijos- noriu sekso. Nu noriu as sekso, nu. O Vakaru Zinios paliubomu slamshtas, gaidys ne zhurnalas.



Zydrunap 2007-01-16 15:25:23
www.Hm keistai cia.... Kodeal nesuprantu visi taip nuvertina jaunima? Negi mano kad jaunimas visas toksai.Juk yra ir jaunimo kur skaito...



saulys 2006-11-24 22:10:00
turbut atsiliepimus vieni pensijantai raso



Kūrikas. 2006-11-22 20:43:31
"www."."1960metais girdejau tėvo ir kaimyno atsaką vienai kaimo moterėlei,kuri tvirtino,kad"mūsų laikais TO nebuvo.Abu suskaičiavo net kelias kaimo senmerges su vaikais.



SELE 2006-08-09 14:50:02
kiekvienas žmogus masto kaip jis nori,nereikia čia tos ievos s. taip užsipulti juolab jei ji pagivenus motaris tai suprantama kad ji taip masto,o seip mano manymu siuolaikinis jaunimas labai jau ištvikęs,vien tik sexas,sexas,sexas ir daugiau nieko,gyvenime yra ir kitų svarbesnių dalykų nei sexas



SELE 2006-08-09 14:49:12
kiekvienas žmogus masto kaip jis nori,nereikia čia tos ievos s. taip užsipulti juolab jei ji pagivenus motaris tai suprantama kad ji taip masto,o seip mano manymu siuolaikinis jaunimas labai jau ištvikęs,vien tik sexas,sexas,sexas ir daugiau nieko,gyvenime yra ir kitų svarbesnių dalykų nei sexas



HoRRuS 2006-08-04 13:23:34
Nu davatka rašė straipsnį .... Nusišneka nerealiai senmergė turbūt. Be abejo nuogo kūno fotografavimo galima lyginti su simfonija (jei tik tai atliekama tinkama).



arnutis 2006-06-14 17:35:51
o as skaitau knygas ir ta vadinama bulvarini skaitala praverciau ir nemanau kad del to degraduoju!



angeliuke su velniukais 2006-06-09 19:26:58
siaubas kas daros, visiem myletis patinka,bet juk niekas nesako kad visur ir su visais, o is jausmo gilaus is sirdutes, o to ir davatkininkai ziaurus neuzgins



B.J. Kaunas 2006-05-17 10:43:13
Man visa tai paskaicius visai neidomu, pagyvene zmones zino kas buvo anksciau ir kas dabar vyksta, tai nera ko stebetis, jau tokie laikai atejo, ir musu jaunimas lygiuojasi pagal kai kurias uzsienio jaunimo isdaigas, ateis kita karta jie darys dar kitaip. O dabar save vedame kaip ismanome ir elgiames kaip mums atrodo geriau.



lol 2006-02-07 17:00:49
nusipirkau kojines su sagom nes su uztrauktuku nebuwo;D



kanori 2005-12-28 18:45:44
"kai nuogas kūnas kai kam teikia estetinį pasigėrėjimą"

Kai kam? Manau tik impotentams, kastratams ir seniams nuogas kunas kelia pasislykstejima. O apie tave, Ieva S. is Pakurkulio kaimo, Paberzes rajono, paskaicius tavo straipsni, susidaro ispudis kad esi pensininke, megztoji berete, viecnai nepatenkinta pensija ir valdzia.



nuomonius 2005-11-30 14:54:43
as galvoju kad spausdinti nuogu bobu nuotraukas yra gerai



Vingiu Jonis 2005-11-30 11:47:02
apsikakokit visi su savo kvailais komentarais,
nes kiek zmoniu, tiek nuomoniu
ir kiekvienas pats sau teisus



XXL 2005-11-28 18:59:54
Kas cia labai jaunas???:)



genys 2005-11-14 11:23:02
e meduti kas tavia tai sugadino,kad ape kitus taip sneki,krc kiekvienas pasakojame savo istorijas.



Faustas 2005-09-21 21:12:42
Ko ero niekam nesi idomi,kad taip globaliai griebiesi nagrinėt,paprastai suskystėjusio proto akmeniškės,labai stropiai kišas į kitu gyvenimus, nes savo neturi,nu labai nori auklėt kitų vaikus,nes vėlgi savo neturi,visą seksualinę energiją sukišo į davatkišką uolumą,o už gerą bybį kaip mat pamirštų ką ten pripezėjo,kad nuogas kūnas fūūūūi kaip biauru..



DJ EGIS 2005-08-24 13:43:28
man atrodo issigimei:DGeriau apsinesk valkata



sunku 2005-08-11 19:00:48
-Ar jus perkate vakaro zinias?
-Ne,as perku tualetini popieriu...Minkstesnis popierius,o informacijos tiek pat....



L&M... just freedoom your mind 2005-02-20 18:43:58
Ieva man labai taves gaila kad nesisisbandziusi oralinio ir analinio sekso, tu tikriausiai net neisivaizduoja kas tai per malonumas... beto tu esi sena kriksnioniska davatka, kuri taip tiki religija kad negali paziureti i kita puse... mes dabar stojame i europos sajunga ir krikscionybe nera vienintele religija kuria tu gali tiketi... pasidomek kamasutra ir seksas bus tau daug idomesnis
cia buda teigia kad myletis galima netik tradicine pionieriaus poza, bet kitokiomis imanmtriomis.
tu tikriausiai nekisi nosies is namu nes visi aplinkui tave yra bjaurus neisprusekiai, kurie yra atseit neverti tavo demesio, nes jie tau perprasti.... zinok nepatyrus nesuzinosi.... :)



Marmaliadas 2004-10-26 18:47:41
"Lietuvių tauta nuo seno buvo drovi, kukli"
mes labai dvasingi ir musu duona skalsi



Zero 2004-10-14 22:30:45
Nezinau kas, bet pasake. Protingi zmones vakaro ziniu neskaito. palaikau sia nuomone 100%.



jawnute 2004-10-05 16:43:59
Iewa, man tawes gaila...pati esu jawna, ir puikiai suprantu kas galima ko nia...juk tam ir yra tewu auklejimas kad waikai weliau galetu patys atsirinkti kas yra gerai o kas nia. o be to jej pati turi wajku tay juk negali zhinoti ka jie shiuo metu wejkia juk gal pawyzdziui tawo dukra jaj 16 dabar pas drawga ant sofos duodasi...niekas nuo nieko neapsawgotos ir uzhteks che tik krikshchionishko sh... jums niekas neitinka nes wiskas nekrikshchionishka...o be to kad ir tie multikai jie irgi zeurus tay gal ir jous uzhdrawsit..? nes wienas pazhystamas mazhylis jam 6 metukai pazhiurejes multika sawo katina po kambarius gajniojosi su peiliu...darykit ishwadas...



Paralitikas 2004-09-18 13:16:27
Gerb. Ieva S
galiu pasakyt tik tiek kad uztexs nusisneket...
ir mest i sona tas davatkiskas paziuras...



krc 2004-09-17 20:56:03
labai idomus straipsnis



Anupras 2004-09-12 16:51:32
Tingiu skaityti bet turbut idomu.



Steponas Dedalas 2004-09-06 07:11:11
Blasfemijos !!! Simboliai - shmimboliai. Ne velnio. Kokiai iskrypusiai ir nuodemingai sielai sutryptas rutu darzelis, geleles skynimas ar bernuzelio zirgelis gali kelti geidulingu minciu. Sventvagyste ! Lietuviai paprasti zmones. Dainavo - ka mate ! Stai sutrype prajodinejamas zirgelis rutu darzeli, tai ir padainuojam, skyne gele Trezvainis, na ka, alaus dar turim - padainuojam, balnojo mergele Vistvilko beruji zirgeli, o ka, gal mergos rankos delikatnos, geriau mazgus sunarplioja, stai dar viena sutartine. Ir apskritai, kaip cia geliu nenutrypsi girtas is geguzines traukdamas, juolab ir Iljicaus lempos anie neaptureje buvo - tamsu kaip tvarte.

Ir isvis, lietuviai darbstus, zodis jiem pro dantis isslysdavo tik reikalui kylant. Vietoj nesvankios dainos, stverdavo kokia merga ir ant sieno patvarkydavo kaip pridera !



Iguana 2004-09-02 22:17:01
ieva, pastudijuok truputi lietuviu kultura senaja, labaj ji erotiska, yra net tokiu dainu rinkiniai, ir pradedant zaidimais ratu apie bucinius, visi simboliai dainose apie sutryptas ruteles, erotika pritvinke vaizdiniai, patarles ir pan, normali zemdirbiu, kurie turejo skatinti ir shauktis dirvos ir moters vaisingumo. pasakos apie nekaltuma yra banalios. life is hard.



Iguana 2004-09-02 22:16:18
ieva, pastudijuok truputi lietuviu kultura senaja, labaj ji erotiska, yra net tokiu dainu rinkiniai, ir pradedant zaidimais ratu apie bucinius, visi simboliai dainose apie sutryptas ruteles, erotika pritvinke vaizdiniai, patarles ir pan, normali zemdirbiu, kurie turejo skatinti ir shauktis dirvos ir moters vaisingumo. pasakos apie nekaltuma yra banalios. life is hard.



Legionas 2004-08-31 18:52:59
Kryžius – mūsų viltis

Mano tėveliai ir seneliai papasakojo, kad anksčiau kiekvienoje sodyboje buvo pastatytas kryžius. Namas dar nebūdavo baigtas statyti, o kryžius jau stovėdavo. Tai nebuvo kokia nors mada, kaip dabar, žmonės iš tikrųjų mylėjo Dievą, prašė Jo malonių, už viską Jam dėkojo. O pažiūrėkim dabar, kas puošia mūsų sodybas – briedžiai, gandrai, nykštukai, nulipdyti iš molio. Teko matyti ir dar „gražesnių“ lipdinių – nuogų moterų! Kokia turėtų būti žmogaus siela, jei tokiais „šedevrais“ puošia savo kiemą. Kam mums reikia kažkokių netikrų gandrų, briedžių? Būkime geri šeimininkai, padėkime įrengti gandrams lizdus, ir mūsų sodybą jie tikrai pamėgs, džiugins aplinkinius.

Mums nereikia tokių niekam nevertų kūrinių, bet reikia kryžiaus, kuris mus saugotų nuo visokių negandų, bėdų. Jau nuo mažens vaikai mokomi nusilenkti prieš kryžių, priklaupti prieš jį. Gražu, kai vaikai, tėvai ir seneliai, suklupę prieš kryžių, kalba Švč. Marijos litaniją. Ir tikrai iš tokių šeimų, kuriose yra kryžius, vaikų neužaugs žmogžudžių, vagių, narkomanų, savižudžių...


Kad ir koks turtingas būtų žmogus, bet jei jo nėra širdyje nėra tikėjimo, jis yra vargšas. Tikinčiųjų visai kita dvasinė kultūra, o bedieviai galvoja tik apie pinigų, turto kaupimą. Viskas juk paliks, nieko į kapus nenusinešime. Tad, kol gyvi esame, dažniau suklupkime prie kryžiaus.

L.M.

Akmenė



Matrasas 2004-08-25 12:05:15
Teisingai, nereikia pliku mergu ir pan. Žymiai geriau yra politinis anonizmas popuojamas per spaudą. o geriausia yra DIGIMONAI labai geras vaikiškas multikas.



baronas Miunhauzenas 2004-08-12 02:12:11
Išties lietuvių tauta buvo neišpasakytai kukli savo godumu,- žemės tik nuo jūros iki jūros, argi tai daug?Mažutis kasnelis...Ir ant svetimų bobų ženijosi, o dažniau jas prievarta grobė išimtinai dorų ir kuklių ketinimų skatinami. Apskritai, lietuviai visada pasižymėjo dora, darbštumu bei artimo meile, ir visus aplink to mokė. O vaikus lietuviams gandras ir šventas dūchas atnešdavo, ir tai kai nematydavo.



29karkasas 2004-08-11 16:59:18
niu kur ten senberniai mylisi, jug jie aludėse ant stalų, senmerges kirkina



medutis 2004-08-08 10:56:22
Jauciu ta Ieva S. yra vidutinio amziaus biski su pilvuku moteriske, turinti tris vaikucius. ir mylisi tik visiskoj tamsoj, galbut net ne visai apsinuoginus bei visalaik viena poza. Ane ?



Radvilė 2004-08-07 20:36:59
Prisiminiau Milaną Kunderą. Pasak jo, mus valdo simboliai, ta prasme tam tikri štampai - kalboje, gestuose, mąstyme, ect. Tada apie kokį protingumą, kokią asmenybę galime kalbėti, jei yra tik simboliai, variacijos, o ne mes patys? :)


--- --- ---
naujausi komentarai
--- --- ---



Euro (melo)drama – mitai ir faktai (11)

--- --- ---

KĄ DARYTI? (12)

--- --- ---

Muilo burbulai ir seni krienai (33)

--- --- ---

Mėsos turgūs Europoje – Briuselis ir Londonas (17)

--- --- ---

Iššūkiai senbernių gyvenime. II dalis. (57)

--- --- ---

Patarimai dėl elgesio su gerule (44)

--- --- ---

Back on line– BLOC PARTY / TOM WAITS / ARCADE FIRE / ANDREW BIRD (10)

--- --- ---

KILLERS/ DECEMBERISTS/ ELECTRIC SIX/ BECK/ BADLY DRAWN BOY/ TV ON THE RADIO (16)

--- --- ---

SONIC YOUTH/RED HOT CHILLI PEPPERS/WOLFMOTHER ir kiti herojai. (5)

--- --- ---

Judėjimas, žmogiškoji prigimtis ir lašiniai (32)

--- --- ---

Karas prieš narkotikus (191)

--- --- ---

Maistas ir virškinimo problemos (14)

--- --- ---

"Oskarai" 2006 (16)

--- --- ---

Kung Fu klasika (2) (16)

--- --- ---

Praleistieji (Vol.5): Babusia (Lidia Bobrova, 2003) (15)

--- --- ---

Ar Mėnulis jau gyvenamas? (41)

--- --- ---

Už sovietinę penkiakampę - milijonas litų (38)

--- --- ---

Jie bijo… (13)

--- --- ---